Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

Help for UK user

View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Help for UK user Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
Help for UK user - 10/6/2000 1:40:00 AM   
KAM

From: UK
Status: offline
I own SP 1,2 and 3. I am desperate to get my hands on SPWAW but the download is daunting. I have visited the US PC Gamer site but there doesn't appear to be an option to buy the October issue, which of course is not available in the UK. Can anybody help with either a copy of SPWAW on CD or the relevant CD from PCGamer? I am, of course, willing to pay any expenses and postage involved. Best wishes, Keith keith_mair@lineone.net

Post #: 1
- 10/6/2000 2:51:00 AM   
DarkAngel

From: Denmark
Sure KAM - send me your adress etc. And I will mail it to you! Best regards Mark "DarkAngel" Jensen Denmark

(in reply to KAM)
Post #: 2
- 10/6/2000 3:30:00 AM   
Red Baron

quote:

Originally posted by DarkAngel: Sure KAM - send me your adress etc. And I will mail it to you! Best regards Mark "DarkAngel" Jensen Denmark
Hej Mark.. Skønt til en forandring at man kan møder en landsmand .. Det lader til at, vi danskere er de eneste - Stort set - som er villige til at hjælpe på denne måde..Jeg har indtil dato sendt 15 cd´er ud til det meste af verden..Og så siger man at vi ikke er villige til at være deltagere i den sociale verdensorden ..EU kom igen!! Skulle du en dag få lyst til at PBEM mod en landsmand..Så sig bare til.. VH..Michael "Red Baron" Nielsen ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

(in reply to KAM)
Post #: 3
- 10/6/2000 2:04:00 PM   
Lars Remmen

From: Copenhagen, Denmark
quote:

Originally posted by Red Baron: Hej Mark.. Skønt til en forandring at man kan møder en landsmand .. Det lader til at, vi danskere er de eneste - Stort set - som er villige til at hjælpe på denne måde..Jeg har indtil dato sendt 15 cd´er ud til det meste af verden..Og så siger man at vi ikke er villige til at være deltagere i den sociale verdensorden ..EU kom igen!! Skulle du en dag få lyst til at PBEM mod en landsmand..Så sig bare til.. VH..Michael "Red Baron" Nielsen
Hvor mange danskere er her egnetligt? Og Michael: Hvad skal der til for at du kan sende mig en CD? Mig og et par af mine venner er ivrige spillere men min ADSL linie bliver først sat op om to måneder og modem donload og danske takster... Mvh. Lars "Intet Nick" Remmen

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to KAM)
Post #: 4
- 10/6/2000 5:51:00 PM   
DarkAngel

Hej Michael (Red Baron). Ja enig. Det er ikke så tit det sker. 15 cd'ere det er da en pæn sjat! Men godt gået. Jeg vil meget gerne spille PBEM men syntes at have læst at det ikke rigtigt virker pt. Der er vist noget med at online delen har smadret det. Så lad os lige se om der ikke skulle komme en patch mere... Vi snakkes Mark "DarkAngel" Jensen

(in reply to KAM)
Post #: 5
- 10/7/2000 4:45:00 AM   
Red Baron

quote:

Originally posted by Lars Remmen: Hvor mange danskere er her egnetligt? Og Michael: Hvad skal der til for at du kan sende mig en CD? Mig og et par af mine venner er ivrige spillere men min ADSL linie bliver først sat op om to måneder og modem donload og danske takster... Mvh. Lars "Intet Nick" Remmen
Hej Lars Det eneste du behøver at gøre er at sende mig din snail-mail, så har du en Cd i løbet af et par dage Med hensyn til antallet af Dkér, så er du og Mark de eneste jeg har haft direkte kontakt med..Men jeg vil tro her er en 6-8 stk? VH..Michael. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

(in reply to KAM)
Post #: 6
- 10/7/2000 4:52:00 AM   
Red Baron

quote:

Originally posted by DarkAngel: Hej Michael (Red Baron). Ja enig. Det er ikke så tit det sker. 15 cd'ere det er da en pæn sjat! Men godt gået. Jeg vil meget gerne spille PBEM men syntes at have læst at det ikke rigtigt virker pt. Der er vist noget med at online delen har smadret det. Så lad os lige se om der ikke skulle komme en patch mere... Vi snakkes Mark "DarkAngel" Jensen
Hej Mark Om det virker! Jeg har i øjeblikket 7 PBEM igang i WAW regi. De 2 af dem er V.4.2 De øvrige er div. Versioner. Der er forskellige Bugs og probs i dem alle..Men aligevel er det en fornøjgelse..De fleste af dem som som brokker sig mest, vil alligevel arldrig blive helt tilfredse uanset hvor mange ting som bliver rettet i spillet..Nu har jeg spillet SP serien i snart 5 år og stadigvæk møder jeg nogle af de samme brok hoveder som for 5 år siden Og de brokker sig stadigvæk Vh..Michael. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

(in reply to KAM)
Post #: 7
Page:   [1]
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Help for UK user Page: [1]
Jump to:

New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts

Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI