Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

DANSKER FORUM!?

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> DANSKER FORUM!? Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
DANSKER FORUM!? - 10/7/2000 5:49:00 AM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
Hej Alle Danske WAW Fans.. Jeg har et stykke tid gået og tænkt om det ikke kunne være en god ide at starte et Dansk forum her på MMB. Ind imellem kan det være lidt svært at få det hele med når emnerne her på MMB bare flyver igennem luften og alt andet lige, er det lidt nemmere at forstå dansk Jeg er ikke klar over hvor mange DKér der her, eller om det er nødvendigt at starte et sådan sted , jeg har været i kontakt med en 4-5 stk. men jeg vil nu lede det komme an på en prøve! Kom med nogle meldinger Et emne kunne være: Jeg har svært ved at DL WAW, er der nogle som kunne hjælpe mig med en kopi?..El. Rapportere og spørgsmål ang. Bugs. VH..Michael "Red Baron" Nielsen. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!! [This message has been edited by Red Baron (edited October 06, 2000).]

_____________________________

Post #: 1
- 10/7/2000 1:59:00 PM   
Lars Remmen

 

Posts: 357
Joined: 5/9/2000
From: Copenhagen, Denmark
Status: offline
God idé! Jeg tænkte i de samme baner men tænkte så noget i retning af 'Der er nok ikke mange danskere her'. Lars Nec Temere - Nec Timide

_____________________________

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to Red Baron)
Post #: 2
- 10/8/2000 4:31:00 AM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
Hej Igen.. Hej Lars! Om ikke andet er vi da to Forøvrigt skal jeg forbi Herlev imorgen (Søn) Så vil jeg lige droppe af en kopi af 4.1+4.2 Er du ikke hjemme kommer den i din brevkasse. Spørgsmål? Er der nogen som evt. skulle ligge inde med oplysninger ect. om Frikorps Danmarks indsats i Demjansk området 42´ Jeg er i øjeblikket ved at lave en Scen. serie bygget på ovenstående. VH..Michael "Red Baron" Nielsen. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 3
- 10/8/2000 3:20:00 PM   
Lars Remmen

 

Posts: 357
Joined: 5/9/2000
From: Copenhagen, Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Red Baron: Hej Igen.. Hej Lars! Om ikke andet er vi da to Forøvrigt skal jeg forbi Herlev imorgen (Søn) Så vil jeg lige droppe af en kopi af 4.1+4.2 Er du ikke hjemme kommer den i din brevkasse. Spørgsmål? Er der nogen som evt. skulle ligge inde med oplysninger ect. om Frikorps Danmarks indsats i Demjansk området 42´ Jeg er i øjeblikket ved at lave en Scen. serie bygget på ovenstående. VH..Michael "Red Baron" Nielsen.
Hej Micheal, Jeg er hjemme hele dagen så kom bare forbi. Jeg har selv Oluf Krabbes bog 'Dansk soldater i kamp på Østfronten 1941-1945' hvor der er lidt om de forskellige indsatsområder. Har også lavet to kort (1942 sommer og 1942-43 vinter) fra bogen. Lars

_____________________________

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to Red Baron)
Post #: 4
- 10/8/2000 5:25:00 PM   
DarkAngel

 

Posts: 8
Joined: 5/16/2000
From: Denmark
Status: offline
Hej igen Michael. Jo det lyder som en god ide. Men vi kan da ikke kun være 3 personer???? Jeg har også været Hawk. Skydstrup 1991. Mark "DarkAngel" Jensen Denmark

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 5
- 10/8/2000 9:08:00 PM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by DarkAngel: Hej igen Michael. Jo det lyder som en god ide. Men vi kan da ikke kun være 3 personer???? Jeg har også været Hawk. Skydstrup 1991. Mark "DarkAngel" Jensen Denmark
Hej Mark.. Jeg håber da så sandelig osse at vi er mere end 3 DKér som har opdaget WAW! Jeg var i Esk. 541 80-82´ og Esk 542 82-84´. Før det var ved Garder Hussarene I Næstved.79-80´. Men lugten af hest bekom mig ikke VH..Michael ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 6
- 10/9/2000 1:27:00 PM   
Lars Remmen

 

Posts: 357
Joined: 5/9/2000
From: Copenhagen, Denmark
Status: offline
Michael, Mange tak for CD'en. Installationen gik perfekt! Og så var jeg i øvrigt MotInf'er i 91-92 ved Bornholms Værn. Lars Nec Timide - Nec Temere

_____________________________

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to Red Baron)
Post #: 7
- 10/9/2000 2:13:00 PM   
jekomi

 

Posts: 3
Joined: 3/30/2000
From: Herning, Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by DarkAngel: Hej igen Michael. Jo det lyder som en god ide. Men vi kan da ikke kun være 3 personer???? Denmark
Jeg var et oejeblik ved at tro, at der ikke var andre danskere. det er rart at se, at der er andre. Mikael "jekomi" Jensen

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 8
- 10/9/2000 4:25:00 PM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Lars Remmen: Michael, Mange tak for CD'en. Installationen gik perfekt! Og så var jeg i øvrigt MotInf'er i 91-92 ved Bornholms Værn. Lars Nec Timide - Nec Temere
Hej Lars.. Godt at hører! Lad hører fra dig når du har prøvet det og evt. skulle få lyst til et PBEM. VH..Michael. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 9
- 10/9/2000 4:27:00 PM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by jekomi: Jeg var et oejeblik ved at tro, at der ikke var andre danskere. det er rart at se, at der er andre. Mikael "jekomi" Jensen
Hej Mikael.. Nu er vi da fire Det ender måske med at vi bliver et fodboldhold VH..Michael.

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 10
- 10/9/2000 5:29:00 PM   
Lars Remmen

 

Posts: 357
Joined: 5/9/2000
From: Copenhagen, Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Red Baron: Hej Lars.. Godt at hører! Lad hører fra dig når du har prøvet det og evt. skulle få lyst til et PBEM. VH..Michael.
Hej Michael, Jeg har lige fået prøvet det en smule. Og et PBEM? Ja da. Hvad foreslår du? ------------------ Lars Nec Timide - Nec Temere

_____________________________

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to Red Baron)
Post #: 11
- 10/9/2000 11:42:00 PM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Lars Remmen: [QUOTE]Originally posted by Red Baron: Hej Lars.. Godt at hører! Lad hører fra dig når du har prøvet det og evt. skulle få lyst til et PBEM. VH..Michael.
Hej Michael, Jeg har lige fået prøvet det en smule. Og et PBEM? Ja da. Hvad foreslår du? [/B][/QUOTE] Hvad med Nord Afrika Axis mod Allied sommer 43´ 3000 point 100x100 map, ingen fly. Alle prefs. default. Du vælger selv side.?? VH..Michael. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 12
- 10/10/2000 5:09:00 PM   
Lars Remmen

 

Posts: 357
Joined: 5/9/2000
From: Copenhagen, Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Red Baron: Hvad med Nord Afrika Axis mod Allied sommer 43´ 3000 point 100x100 map, ingen fly. Alle prefs. default. Du vælger selv side.?? VH..Michael.
Default vil sige alt på undtagen C&C ikke sandt? Og ørkenen er ok selv om jeg mest er til træer og bakker. Allies til mig tak. Laver du et setup? ------------------ Lars Nec Timide - Nec Temere

_____________________________

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" - Benjamin Franklin

(in reply to Red Baron)
Post #: 13
- 10/10/2000 11:04:00 PM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
quote:

Originally posted by Lars Remmen: Default vil sige alt på undtagen C&C ikke sandt? Og ørkenen er ok selv om jeg mest er til træer og bakker. Allies til mig tak. Laver du et setup?
Jep, laver et setup i løbet af aftenen.. VH..Michael.

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 14
- 10/12/2000 12:02:00 AM   
Red Baron

 

Posts: 423
Joined: 5/7/2000
From: Denmark
Status: offline
Hej Alle.. Hvis nogen af jer går rundt og tænker på hvor og hvordan man kunne møde andre som os - SP FREAKS - Så tag lige og kigge ind hos www.theblitz.org det er efter min mening et af de bedste steder på nettet hvad angår SP. VH...Michael. ------------------ "SEMPER PARATUS" An Old Hawk Soldier Is Allways Ready!!

_____________________________


(in reply to Red Baron)
Post #: 15
Page:   [1]
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> DANSKER FORUM!? Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

1.469