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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War"

 
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 7:49:21 PM   
TAIL GUNNER

 

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She's looking great Balck!


I just hope my junk computer can handle this monster...

_____________________________

"If you want peace, prepare for war."

(in reply to Witti44)
Post #: 481
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 10:02:24 PM   
Klenow

 

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@wittmann1944 ich komme aus ratzeburg ;) um so schöner ist es zu sehn,das es mit auf der karte verzeichnet ist.

ps: wie ich aber gesehn habe,sind da ein paar kleine fehler auf der karte..

Ratzenburger see = ratzeburger see
Frittau = Trittau
Wunsen = Winsen
Ahrenburg = Ahrensburg


denke mal,mit denn umlauten z.b bei Mölln Lübeck usw. ist wohl so gewohlt,oder ?

< Message edited by Klenow -- 4/1/2009 10:14:15 PM >

(in reply to TAIL GUNNER)
Post #: 482
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 11:13:35 PM   
Dumnorix


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Hallo Klenow
Ja Ja - ich benutze gerade den chinesischen Computer meiner Freundin, da gibt es diese herrlichen Sonderzeichen in Hülle und Fülle. Mein Highend-Rechner befindet sich gerade in Garantiereparatur bei ACER, das Kühlsystem / Mainboard wollte nicht mehr. Ich werde wohl noch eine Woche warten müssen, bevor ich Empires Total War zocken darf,aber keine Angst - Cold War hat Priorität.

Gruß H.Balck

PS: Im neuen upgrade sind nun auch mal Spetsnaz und polnische Fallschirmjäger dabei.
Einige Fehler wurden beseitigt. Die Umrandungsgrafiken kommen am Wochenende.

< Message edited by Dumnorix -- 4/3/2009 5:19:01 AM >


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(in reply to Klenow)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/3/2009 8:54:47 AM   
Dumnorix


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Hallo Fans (Ever more becomes - my email box glows already!)
Here are screens from our 2nd Testgame against Juggalo:







H.Balck

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(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/3/2009 7:23:15 PM   
Witti44

 

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@Klenow
Bargteheide ja leider noch nicht :) Aber es ist viel intensiver wenn man dort kämpft wo man selber wohnt oder gewohnt hat :)

@Balck
In der fertigen Version wird es aber auch so sein, dass man theoretisch seine Offensive in Bayern starten kann oder werden die Truppen so platziert sein, dass man nur im Norden den Krieg beginnen kann?

Besonders die Landung der Polen gefällt mir! Sieht echt super aus!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 485
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/3/2009 11:23:24 PM   
Dumnorix


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quote:

In der fertigen Version wird es aber auch so sein, dass man theoretisch seine Offensive in Bayern starten kann oder werden die Truppen so platziert sein, dass man nur im Norden den Krieg beginnen kann?


Ja natürlich. Außerdem werde ich strategische Verstärkungen (vorallem LL-Truppen)im PBEM-game programmierbar machen, so das jede Seite bestimmen kann, wo die Verstärkungen kommen. Es werden dabei jeweils mehrere Möglichkeiten (bis zu 6) integriert sein. Diese Option ist aber nur für die PBEM-MP-games möglich.

Ja die Polen gefallen mir auch sehr gut - schicke Uniformen.

H.Balck

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(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/4/2009 7:26:09 AM   
Witti44

 

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Das klingt interessant. Was meinst du genau mit programmierbar? Müsste man dann im Editor die Verstärkung auswählen oder würde das auch so aus dem spiel raus gehen?

Konnte deine letzte Beta leider nicht downloaden, da ich den Link zu spät ausprobiert habe und die Datei nun wieder vom Server gelöscht wurde. Die Grafiken hattest du aber noch nicht auf 32Bit umgespeichert oder?

Weißt du zufällig welches Videoformat Matrix nutzt? Würde gerne ein Intro aus der Doku "Der dritte Weltkrieg" erstellen. Kennst du die? Dort wird fiktiv der Ablauf dieses Krieges dokumentiert.

(in reply to Dumnorix)
Post #: 487
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/4/2009 8:04:50 AM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Ja die Doku habe ich auch. Ich würde mich sehr freuen, würdest du es hinbekommen im videoclip-Format einige tolle Ausschnitte zusammenzuschneiden. Natürlich wäre ein Intro sehr schön mit Einleitung H.Balck präsentiert JTCS meets......
Im Hintergrund könnte dann auch verschieden Musik zusammengeschnitten werden.
Also dann mach mal: Videoclip.

Jetzt Sonntag schick ich die nächste BETA an alle. 32 bit gibts erst am 12.April !

Gruß H.Balck



< Message edited by Dumnorix -- 4/4/2009 8:06:04 AM >


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(in reply to Witti44)
Post #: 488
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/5/2009 6:28:04 PM   
Witti44

 

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quote:


Jetzt Sonntag schick ich die nächste BETA an alle. 32 bit gibts erst am 12.April !


Du meinst heute? kanns kaum erwarten sie zu testen!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 489
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/5/2009 9:56:24 PM   
Dumnorix


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New BETA is reday to show and training.

1. Map is only ready in sector between Hamburg and Lübeck . All others regions I am not working in detail finished - urban structurs looks bad.
(In our PBEM I will make a fine work of all regions !)
2. Not all OP...bit-graphics are now ready. I make this in the next few days , when I produce all troops with corrected directions.
3. US-troops are included and new Helicopters.
4. Sani-Troops are included.
5. Errors eliminated

You can make a testgame with the GDR troops or you can test it with BW against me in an PBEM.
I hope my work will finished on sunday 12th april 2009 and we can begin this very interesting scenario - I love it.

And thanks Caspar for your very good work ! I hope you make 100 icons again...

New idea for our commands:
Caspar - all netherlands, belgium, british, french, danish and canadian forces,
Juggalo - all US forces,
Stefan - completly west german forces,
Martin S. - austrian, italian, swiss units,

Dali - all czechy / hungary forces,
H.Balck - all soviet and east german forces

Here are the BETA for this week: You must go to the first side !
(Hier nun die BETA für diese Woche)


Bit -files are not included ! They come in the final version next week on sunday.
(bit-Dateien sind noch nicht dabei ! Kommen erst in der Endversion nächsten Sonntag)

Have fun
H.Balck

screens from 2nd testgame:




< Message edited by Dumnorix -- 4/6/2009 2:49:59 AM >


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(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/6/2009 1:27:37 PM   
Witti44

 

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Immer wieder toll das Szenario zu starten

In eurem Multiplayerspiel sind aber mehr einheiten vorhanden oder?

Ist es von dir erwünscht, dass wir dir Fehlerkorrekturen für Städtenamen geben oder willst du sie so lassen wie sie sind? Klenow und ich hätten da ja einige stadtnamen ;)

(in reply to Dumnorix)
Post #: 491
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/6/2009 2:52:48 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
das könnt ihr nun selbst machen - eine tolle Aufgabe für euch.
1. Map-editor öffnen (die gelbe wfmap.exe in JTCS meets PG3D Cold War)
2. Karte "The Bolt out of the Blue" laden
3. Städtenamen verbessern
4. Dörfernamen ergänzen (nur mittlere und große bitte), bzw. fehlende hinzufügen (mit google-earth am besten)
5. Mir die bearbeitete Karte jeden Tag zuschicken !!!
6. Freuen, da ihr dann die Vollversion des mods bekommt.

quote:

In eurem Multiplayerspiel sind aber mehr einheiten vorhanden oder?

Ja die Karte ist dann voll davon.

Gruß H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/6/2009 2:53:18 PM >


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(in reply to Witti44)
Post #: 492
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/10/2009 4:07:24 AM   
Klenow

 

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Ist doch Klasse geworden :) Muss mal schaun wie ich das Zeitlich mit der Arbeit verbinden kann, versuchen werde ich es aber mal.

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/11/2009 7:56:13 AM   
Witti44

 

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Moin Moin,

after the last update I have a problem to start the scenario

I get the errormessage "Failure to create bitmap surface: c:}JTCS ...." and then the name of every new bmp

and "failure to strech bitmap surface"

What is the failure?


(in reply to Klenow)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/11/2009 8:16:21 AM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Tommorow I will upload the new BETA.

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/11/2009 8:18:41 AM >


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(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/11/2009 9:38:11 AM   
eastwindrain

 

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HI Wittmann, when Dumnorix kindly sent me the link for the Beta WW3 version I downloaded the file and everything works OK, however I've been very very busy with family etc, so hav'nt had the time to fire up the campaign.

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(in reply to Dumnorix)
Post #: 496
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/11/2009 10:12:07 AM   
Witti44

 

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I mean the update not the beta The beta runs without any problems by me too

(in reply to eastwindrain)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/13/2009 3:18:00 PM   
Legionaer

 

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quote:

ORIGINAL: Wittmann1944

Moin Moin,

after the last update I have a problem to start the scenario

I get the errormessage "Failure to create bitmap surface: c:}JTCS ...." and then the name of every new bmp

and "failure to strech bitmap surface"

What is the failure?

Good to see that i´m not alone! Had the same problems but the last update should eleminate this errors.


_____________________________

I create and revise: OoB´s, ToE´s, Weapon Values for Modern Wars (forever CWE!) Working on OoB´s for the new CSCW and scenario playtesting for the Beta Brigade.

(in reply to Witti44)
Post #: 498
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/14/2009 8:07:03 AM   
Dumnorix


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Hallo Fans
New BETA version JTCS meets PG3D Cold War released.

News:
-two eastgerman divisons ready on map,
-three westgerman divisions ready on map,
-the northern part of soviet troops ready (only the soviet Naval Brigade comes later),
-british units finished - the most british units on map,
-one US-tankbrigade on map,
-two polish brigades on map (naval, para)
-parts of special troops on map (SAS, Navy Seals)
-parts of dutch troops ready - one tankbrigade on map,
-parts of french units ready,

Scenario is full in function, you can test the fightingsystem in the north between Hamburg and Lübeck.

Downloadlink is on the first side please !

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/14/2009 8:55:58 AM >


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(in reply to Legionaer)
Post #: 499
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/15/2009 6:23:18 PM   
Dumnorix


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YoTube have also JTCS meets PG3D Cold war:
http://www.youtube.com/watch?v=Z5ggnnYGEDo

H.Balck

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(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/19/2009 10:21:59 AM   
Dumnorix


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Hallo Fans
I will bring you up new screens from our Testgames:









H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 5/12/2009 1:43:49 PM >


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(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/21/2009 1:29:38 AM   
Dumnorix


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The region west of Hannover with the bases of the british troops:




H.Balck

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(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/21/2009 11:34:37 AM   
Dumnorix


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First part of Operation Desert Storm is in the testphase: The full map is 350km x 480km.
First Scenario: "The Battle of 73 Easting" (25th Feb 1991)












H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/21/2009 7:42:05 PM >

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/21/2009 1:44:31 PM   
Dumnorix


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and the US -troops:















< Message edited by Dumnorix -- 4/21/2009 2:04:19 PM >

(in reply to Dumnorix)
Post #: 504
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/24/2009 10:34:40 PM   
Dali

 

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uff , great!!!
Very good works Micha.

(in reply to Dumnorix)
Post #: 505
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/28/2009 6:14:58 PM   
Dumnorix


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Thanks Dali
In the next BETA (next weekend) - you can see new Trees and urban structurs for modern Desert terrain (Operation Desert Storm).
Also I finished produce an really amazing new modern sound system. It is fantastic - I play every day with Juggalo and Legionär in our testgames.

In the next 2 weeks I will finished the czechian and austrian troops and you and Martin (in Austria) can start an testgame on your homeland area.





PBEM-overview (Juggalo vs.H.Balck round 11 - 2nd nightturn 11th June 1989)


(round 18 - evening 11th June 1989)



H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 5/12/2009 1:44:59 PM >


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(in reply to Dali)
Post #: 506
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/30/2009 6:25:39 PM   
Dumnorix


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New BETA JTCS meets PG3D WWII v.1.05. No news !

H.Balck

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(in reply to Dumnorix)
Post #: 507
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 5/3/2009 6:15:38 PM   
Dumnorix


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New BETA JTCS meets PG3D Cold War only for moddingteam members uploaded.

News:
-new modern soundsystem,
-MP-scenario "Kampf um Schleswig Holstein" The northern part of "The Bolt out of the Blue" 10th June 1989,
-Operation Desert Storm Miniscenario "The Battle of 73 Easting" with new trees and urban structurs,
-many new troops and icons (dutch, belgian, danish, canadian and spanish),


H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 5/3/2009 6:24:16 PM >


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(in reply to Dumnorix)
Post #: 508
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 5/5/2009 6:02:59 PM   
Dumnorix


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New BETA JTCS meets PG3D Cold War for all uploaded.

H.Balck

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(in reply to Dumnorix)
Post #: 509
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 5/12/2009 12:58:25 PM   
Dumnorix


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Rockettroops are ready on map. Thanks to Caspar for the nice uniticons.







H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 5/12/2009 1:03:17 PM >


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(in reply to Dumnorix)
Post #: 510
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