Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

Looking for German speaking players

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [New Releases from Matrix Games] >> Empires in Arms the Napoleonic Wars of 1805 - 1815 >> Opponents Wanted >> Looking for German speaking players Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
Looking for German speaking players - 3/22/2011 11:48:56 AM   
Bulwayg

 

Posts: 6
Joined: 3/3/2011
Status: offline
Hallo,

Zeit und Muse für eine Partie „Empires in Arms“ (played by e-mail)? Ich möchte ein neues Spiel starten (die 1805-Kampagne) und suche dazu Mitspieler aus dem deutschsprachigen Raum, um die Diplomatie nicht allein auf Englisch bewältigen zu müssen.

Ich habe vor vielen Jahren „Empires in Arms“ am Spielbrett gespielt und bin vor gut einem halben Jahr auf die Computerversion umgestiegen. Der Computergegner ist keine Herausforderung, allerdings ein Spiel gegen menschliche Gegner durchaus. Auch wenn eine Partie über E-Mail sich lange hinzieht, ist es aus meiner Sicht die einzige Alternative, das Spiel zu spielen. Sieben Spieler am Spielbrett zu versammeln und das für viele Stunden funktioniert sowieso nicht.

Lange Rede, kurzer Sinn. Ich würde mich freuen, wenn sich Spieler finden. Ich würde das Spiel als Host/Game Master auch steuern und hier die Arbeit übernehmen.

Einfach eine Private Message an mich schicken.
Post #: 1
RE: Looking for German speaking players - 4/4/2011 4:11:28 PM   
Bulwayg

 

Posts: 6
Joined: 3/3/2011
Status: offline
We found someone.

(in reply to Bulwayg)
Post #: 2
Page:   [1]
All Forums >> [New Releases from Matrix Games] >> Empires in Arms the Napoleonic Wars of 1805 - 1815 >> Opponents Wanted >> Looking for German speaking players Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

2.156