Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

AI?

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [New Releases from Matrix Games] >> World in Flames >> Tech Support >> AI? Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
AI? - 2/14/2014 12:16:07 PM   
hdosbe


Posts: 24
Joined: 5/26/2006
From: Bergamo, Italy
Status: offline
Unfortunately my English is very poor!
If I understand correctly, the game can be played solo (play directing all the contenders) in a head-to-head or via the internet, I can not play as "Italian or Soviet or Chinese" against the PC?
With 15 € I discharge "Hearts of Iron" (already made) where I can play as "Luxembourg or U.S. or Siamese" against the AI​​.
I find it immoral and unjustified ask € 78 for a game that is still the one created by Marinacci, 2014 in a game "unplayable" against the AI​​, you can just provide free!
Am I wrong? I misunderstood the description?
Post #: 1
RE: AI? - 2/14/2014 1:56:09 PM   
Maucat


Posts: 18
Joined: 3/13/2007
From: Rome, Italy
Status: offline
Ciao connazionale, ti rispondo io in italiano così non avrai dubbi.
Si è vero il gioco non ha ancora una AI all'interno e quindi è giocabile solo come solitario o come interfaccia fra più giocatori che giochino sullo stesso PC. Conosco anch'io e ho giocato più volte a HOI e capisco le tue perplessità ma condivido solo quella del prezzo un pochino eccessivo per un gioco ancora in divenire anche se spero ardentemente che la AI arrivi quanto prima.
La qualità del sistema di gioco comunque è imparagonabile e io, come appassionato del WIF cartaceo sin dalla prima edizione con problemi di spazio dopo il matrimonio, per tenere in piedi le mappe con le migliaia di pezzi necessari per mesi e mesi, ho visto di buon occhio la possibilità di comprare MWIF per giocarlo in solitario al fine di imparare bene le regole, giocarlo con altri "grognard" sul PC e infine provare a giocare on-line in uno vs uno (anche se con molti bugs ancora).
Sperando che l'attesa per un inizio di AI giocabile sia inferiore agli oltre 10 anni attesi per il gioco su PC, ti invito a provare, se hai problemi contattami quì sul forum direttamente in italiano.



PS for all: pardon us for this long message in italian but it was the best mode to explain to hdosbe the situation...

_____________________________

I played WIF since the first edition and now finally play the computer game !!!

(in reply to hdosbe)
Post #: 2
Page:   [1]
All Forums >> [New Releases from Matrix Games] >> World in Flames >> Tech Support >> AI? Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

4.469