edgar -> (11/18/2000 3:55:00 AM)
|
quote:
Originally posted by Pantherblaster:
Hoi Edgar,
ik vind SPWAW echt fantastisch. Met welk land speel jij het liefst? en in welk jaar?
Ik speel al enige jaren sp2ww2 (2e wereldoorlog versie van sp2), met spwaw heb ik minder ervaring, maar het begint te komen. Mijn favoriete land in sp2ww2 is de USSR; lekker goedkoop spul hadden die mannen. "more bang for the buck" zouden de Amerikanen zeggen. In sp2ww2 weet ik ook precies wat een goed wapen is voor de Russen naar gelang prijs/kwaliteit verhouding. In Spwaw weet ik dat (nog) niet, maar het is mij al opgevallen dat een T34 duurder is dan een PzKpfw IV f2, wat historisch gezien beslist niet klopt. Wat mij bijzonder is tegen gevallen is de prijs die moet worden betaald voor een paar simpele mortieren (maakt niet van welk land). Je kan beter een hele batterij middelzwaar-geschut kopen dan ben uiteindelijk goedkoper uit. En dan te bedenken dat mortieren worden gezien als een "poor man's weapon", zelfs de meest achterlijke guerillia-beweging kan die dingen nog betalen, maar niet in dit spel dus. Oh well, the price of living (or rather killing) these days…
Waarom? Weet jij al wat meer over de nieuwe release dates van Steel Panthers modern Wars (part 2)?
Niet echt, ik geloof dat Matrix een soort modern wars versie wil gaan maken op basis van Spwaw.
Ik heb het origineel van ik geloof drie jaar geleden. Nog steeds een van mijn favoriete games samen met de SPWAW en de eerste Steel panthers en Close Combat. Ik e-mail niet vanaf mijn eigen PC dus het opzetten van een PBEM-spel zit er helaas niet in.
Jammer.
Voor discussies of vragen ben ik echter altijd in. Wat vind jij van die Utah tot the Rhine Campaign, heb jij hem al? hoe ver ben je?, etc.
Ik ben bezig met de russische campagne "heroes of the motherland". Ik moet zegggen dat die behoorlijk uitdagend is.
Zeg ik ga er weer vandoor, groeten
Joost alias "thePantherblaster"
groeten, Edgar
ps. Als je een echte Panther wil zien kijk dan effe op mijn site: http://members1.chello.nl/~e.driesen/panther222
------------------
|
|
|
|