gdir -> [B460] Game freezes suddenly (11/14/2013 7:20:10 PM)
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Hi, after playing with B460 for at least an hour (without saving [:D]), the game got frozen. No error message was displayed. In the windows application log I found: Protokollname: Application Quelle: .NET Runtime Datum: 14.11.2013 18:55:14 Ereignis-ID: 1026 Aufgabenkategorie:Keine Ebene: Fehler Schlüsselwörter:Klassisch Benutzer: Nicht zutreffend Computer: xps15 Beschreibung: Anwendung: Command.exe Frameworkversion: v4.0.30319 Beschreibung: Der Prozess wurde aufgrund einer unbehandelten Ausnahme beendet. Ausnahmeinformationen: System.NullReferenceException Stapel: bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Font.OnLostDevice() bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Font.OnParentLost(System.Object, System.EventArgs) bei System.EventHandler.Invoke(System.Object, System.EventArgs) bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.raise_DeviceLost(System.Object, System.EventArgs) bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.Finalize() Ereignis-XML: <Event xmlns="..."> <System> <Provider Name=".NET Runtime" /> <EventID Qualifiers="0">1026</EventID> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Keywords>0x80000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2013-11-14T17:55:14.000000000Z" /> <EventRecordID>29628</EventRecordID> <Channel>Application</Channel> <Computer>xps15</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data>Anwendung: Command.exe Frameworkversion: v4.0.30319 Beschreibung: Der Prozess wurde aufgrund einer unbehandelten Ausnahme beendet. Ausnahmeinformationen: System.NullReferenceException Stapel: bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Font.OnLostDevice() bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Font.OnParentLost(System.Object, System.EventArgs) bei System.EventHandler.Invoke(System.Object, System.EventArgs) bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.raise_DeviceLost(System.Object, System.EventArgs) bei Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.Finalize() </Data> </EventData> </Event> The game is running on a Dell XPS 15 (L502x) laptop with Win7 x64. [Edit: Removed code-Tags from XML for better readability.]
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