Jarkko -> (6/11/2001 9:00:00 PM)
|
quote:
Originally posted by Arto:
Doddi, kokeilin itse. Eli minulla on versio 5.01 ja hain siihen Tankheadin sivuilta nämä "aidot" Matrixin "heatfix OOB":t ja silloin näkyy mustavalkoinen kuva. Sitten asensin tämän sinun tekemäsi Suomi OOB:n ja sen jälkeen "kuvaa ei ollut saatavilla". Todennäköisesti sinun oob:ssäsi on tullut pieni kirjoitusvirhe kuvan numeron kohdalla.
En ole tutkinut, muuttuiko Suomi-oob tämän Matrixin uuden oob-nipun myötä. Oletko katsonut, onko siinä mitään merkittävää eroa?
Jatka kuitenkin uusien scenaarioiden tekemistä, hyvistä Suomi-scenaarioista on pulaa!
[ June 11, 2001: Message edited by: Arto ]
Ok, voi olla todellakin että tuon Lansverk Anti II:n kohdalla on kuvanumerossa näppivirhe. Viilailin tuossa viikonloppuna sitä tarkoituksella sovittaa Suomi oob:henkin encyclopedia:ssa oheis-tekstit ja siinä on voinut lipsahtaa väärä numero sinne.
Tarkoitat oletettavasti näitä tankhead:in sitella olevia viimeisimpiä oob-tiedostoja? Oletan ettei isoja muutoksia oltu tehty kuin ontelotaistelukärjillä olevissa aseissa (muutahan niiden suhteen ei ainakaan ole mainostettu). Tarkemmin en vielä ole ehtinyt niitä vertailemaan kun olin viikonlopun pois netistä ja kuulin niistä vasta tänään.
Kiitos vaan, lähdin itse suurelta osin tekemään näitä scenarioita koska tympäännyin niiden puutteeseen. :D
|
|
|
|