Lost Victories MC Ryhmätilaus (Full Version)

All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns

ponearmio -> Lost Victories MC Ryhmätilaus (9/4/2001 2:33:00 AM)

Terve! Löytyykö Suomesta 10 taistelijaa jotka
haluaisivat tilata MC Lost Victories nyt kun
se on vielä edullinen. Petri Armio
ponearmio@hotmail.com

Tommi -> (9/4/2001 3:14:00 AM)

Sori, mutta sä olet vähän myöhässä. Mä ehdin jo tilata sen Rolandin kautta yhteiseurooppalaisessa kimppatilauksessa viikko tai pari sitten. Siinä joukossa tais olla joku toinenkin suomalainen. For those who wonder what we are talking about - this is just about group ordering the Lost Victories MC to Finland. Thus it is in Finnish.

chief -> (9/4/2001 3:42:00 AM)

Tommi: Heck if Finnish works for you, mores the power. Why here in Florida, USA we use Spanish.

Supervisor -> (9/4/2001 6:53:00 AM)

Spanish, dang chief I've been brushing up on my Cuban.

Zakhal -> (9/4/2001 7:31:00 AM)

quote:

Originally posted by Tommi:
Sori, mutta sä olet vähän myöhässä. Mä ehdin jo tilata sen Rolandin kautta yhteiseurooppalaisessa kimppatilauksessa viikko tai pari sitten. Siinä joukossa tais olla joku toinenkin suomalainen. For those who wonder what we are talking about - this is just about group ordering the Lost Victories MC to Finland. Thus it is in Finnish.

Yeah, same here. Too late now, but thanks for the offer. Maybe with som other game then (Uncommon Valour) [ September 03, 2001: Message edited by: Zakhal ] [ September 03, 2001: Message edited by: Zakhal ]

Arto -> (9/11/2001 1:57:00 AM)

quote:

Originally posted by ponearmio:
ponearmio@hotmail.com

Nostetaanpa tämä täälläkin "ylös". Kuinka monta meitä muuten nyt on?

skukko -> (9/11/2001 3:29:00 AM)

terve Itse saan kiitoksena pelin, mutta ostaisin kaksi, jos vielä jengiin/tilaukseen mahtuu. mosh@mbnet.fi mosh

Halgary -> (9/11/2001 2:10:00 PM)

quote:

Originally posted by ponearmio:
ponearmio@hotmail.com

Paljonko sille tulee hintaa postimaksut mukaanlukien?

Arto -> (9/11/2001 7:35:00 PM)

quote:

Originally posted by Halgary:
Paljonko sille tulee hintaa postimaksut mukaanlukien?
Pistäpä mailia Petrille (osoite on ensimmäisessä viestissä), sillä tässä oli suunnitelmana, että jos saisi jo keskiviikkona tilattua niin ei tarvitsisi pelätä hinnan nousua (nythän se on 20 $ + posti, normaalihinta yli 34 $ muistaakseni). Eli e-mailin kautta saat varmemmin yhteyden, varsinkin kun aika siis alkaa käydä vähiin. [ September 11, 2001: Message edited by: Arto ]

Arto -> (9/12/2001 2:37:00 AM)

quote:

Originally posted by skukko:
terve Itse saan kiitoksena pelin, mutta ostaisin kaksi, jos vielä jengiin/tilaukseen mahtuu. mosh@mbnet.fi mosh
Suosittelisin sinullekin yhteyden ottamista suoraan Petriin.

A.H -> (9/12/2001 10:57:00 PM)

Listan kärkeen sanoi Martti jo aikoinaan.

skukko -> (9/13/2001 9:42:00 PM)

pomppu jo nyt

Juha -> (9/16/2001 11:00:00 PM)

Minulle myös. Vielä kai ehtii mukaan?

Arto -> (9/17/2001 12:27:00 AM)

quote:

Originally posted by Juha:
Minulle myös. Vielä kai ehtii mukaan?
Sinullekin: Ota yhteys Petriin. Tosin voi olla, ettet enää ehdi, mutta varmista tämä siis Petriltä. Mikäli tämä tilaus on jo lähtenyt niin joku muu voisi vielä yrittää laittaa nopeasti porukan kasaan, ennen kuin hinta nousee julkaisun yhteydessä. Postikulut kun taitavat olla pienempiä, kun tilaa kerralla useamman. Itse en tähän ryhdy, koska 1. olen tässä kimppatilauksessa jo mukana ja 2.ei ole luottokorttia.

Page: [1]

Valid CSS!

Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI
0.640625