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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War"

 
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/25/2009 11:22:18 AM   
Olearius

 

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Hallo Dumnorix.
Interested in trying your "JTCS meets PG3D WWII" mod, but link on the first page seems to be dead!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 451
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/25/2009 11:31:50 AM   
Dumnorix


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Hallo Olearius
The Beta-version Cold War 1.05 is only for our team and our playtesters.
You must wait some days...
H.Balck

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(in reply to Olearius)
Post #: 452
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/25/2009 12:07:23 PM   
Olearius

 

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Thank you!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 453
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/25/2009 11:20:16 PM   
Dumnorix


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The legendary new icons from Caspar:

27th March 2009
28th March 2009

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 3/28/2009 11:45:10 PM >


_____________________________


(in reply to Olearius)
Post #: 454
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/26/2009 8:25:02 AM   
Witti44

 

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Echt klasse!!! Allerdings würde ich die Mi-24 ohne Laufwerk vorziehen, da sie im Angriff dieses eben eingezogen hat. Ich bin immer wieder überrascht, wie viele tolle Fahrzeuge noch von euch erstellt werden!

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/26/2009 5:13:03 PM   
Dali

 

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YES !!

Caspar very good works!

My proposal HQ vehicles:
Loading = anten yes
unloading = anten no + open radio cab

(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/26/2009 7:36:31 PM   
Dumnorix


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You wanna drive to Hamburg - you can...




H.Balck

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(in reply to Dali)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/26/2009 8:02:41 PM   
Witti44

 

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Moin Moin,

Hamburg meine Perle ... :) Wunderschön!

Aber sagtest du nicht, die finale Version soll bereits am sonntag erscheinen? Ist das nicht etwas wenig Zeit um die restliche Karte fertigzustellen? Oder sind das ältere Screenshots?. Echt klasse! :)

(in reply to Dumnorix)
Post #: 458
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/26/2009 10:03:53 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Die Details der Karte werden erst im e-mail-Spiel bearbeitet. Die Veröffentlichung wird erst nach 1-2 Wochen des Spiels für alle fassbar. Beginn ist voraussichtlich auch nicht nächste Woche, da ich auf die neuen Einheiten von Caspar nicht verzichten möchte.
Außerdem sind noch sehr viele Feinheiten zu bearbeiten - ich möchte das das Szenario komplett ins Internet gestellt wird.
Du kannst ja gerne helfen ! Ich bräuchte jemanden der die Autobahnen verschönert.

H.Balck

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(in reply to Witti44)
Post #: 459
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/29/2009 8:09:19 PM   
Dumnorix


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Release for JTCS meets PG3D Cold war is 12th April 2009 (Easter Sunday)

H.Balck

_____________________________


(in reply to Dumnorix)
Post #: 460
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/29/2009 11:30:26 PM   
Klenow

 

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Hallo,

ich hab mir nun extra wegen JTCS meets PG3D "WWII", John Tiller´s Campaign Series gekauft und nun bekomme ich es einfach nicht installiert :(

Ich habe wie im post nr.1 beschrieben, runter geladen usw. und es startet ja auch,aber sobald ich die Camp. der 18.PD aus wähle,zeigt er mir eine fehler meldung an..
Über hilfe,oder tipps um mein problem zu lösen,wäre ich sehr dankbar.

gruss
klenow

(in reply to Dumnorix)
Post #: 461
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/29/2009 11:57:49 PM   
Dumnorix


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Hallo Klenow
To get rid of error 486.

1. Make a back-up copy of West Front folder (if you play it still)

2. Copy WWII or Cold War mod files into original West Front folder (usually C:\Matrix Games\John Tiller's Campaign Series\West Front\

3. Launch from shortcut or JTCS menu.

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 3/29/2009 11:58:16 PM >


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(in reply to Klenow)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/29/2009 11:59:49 PM   
TAIL GUNNER

 

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I think his problem may be he is not using the custom .ccl file needed to play that LCG...

ChadG

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"If you want peace, prepare for war."

(in reply to Dumnorix)
Post #: 463
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 12:14:19 AM   
Klenow

 

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ich habe es jetzt genau so gemacht und es wird  mir ein wf.exe fehler angezeigt.

(in reply to TAIL GUNNER)
Post #: 464
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 1:00:36 AM   
Dumnorix


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Hallo Klenow
You will play an LCG 18th TD 1941. You must clean all bte and save-files. Than go to the extrafile / Anfänge LCG-Kampagnen and copy the 18.PzDiv.ccl - file in you JTCS meets PG3D WWII - file. Go on and you can play !

H.Balck

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(in reply to Klenow)
Post #: 465
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 2:28:03 AM   
Klenow

 

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ich denke mal,ich hab es richtig gemacht,aber jetzt kommt nach dem auswählen "error reading campain data"

liegt es vielleicht am download ? der erste geht nicht nur das update..hab davon kein plan..

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 8:53:56 AM   
Dumnorix


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Hallo Klenow
You need the full install JTCS meets PG3D WWII + upgrade.
New upload comes in few days.

H.Balck

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(in reply to Klenow)
Post #: 467
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 9:44:59 AM   
Dumnorix


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Overview of the new nations in JTCS meets PG3D Cold War:

Europe:

01 Axis GDR
02 Axis USSR
03 Axis Romania
04 Axis Hungary
05 Axis Poland
06 Axis CSSR
24 Axis USSR (Garde)
26 Axis Bulgaria
27 Axis Yugoslavia


07 Allied FRG
08 Allied France
09 Allied UK
10 Allied US
11 Allied Netherlands
12 Allied Belgium
13 Allied Schwiss
14 Allied Dänemark
15 Allied Greece
17 Allied Canada
18 Allied Italy
19 Allied Austria
20 Allied Luxemburg
31 Allied Spain


Asia:

23 Axis China
36 Axis North Korea


00 Allied Japan
22 Allied Taiwan
35 Allied South Korea


Middle East:

21 Axis Jordanien
25 Axis Syrien
28 Axis Iran
29 Axis Iraq
30 Axis Ägypten


32 Allied Israel

Afghanistan:

38 Axis Taliban

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 3/30/2009 9:54:19 AM >


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(in reply to Dumnorix)
Post #: 468
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 7:35:16 PM   
Witti44

 

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Moin Balck,

die Nationen von CW sind aber alle NOCH nicht spielbar richtig?

Ist das am 12. April nun die Finale Version? Bzw. läuft dein Onlinespiel schon? Weil du sagtest, dass du die Karte erst im laufe dieses Spiels verfeinerst.

Ich drücke die daumen, dass Matrix nochmal den code überarbeitet, so dass wir auch ABC-Waffen nutzen könnten.

(in reply to Dumnorix)
Post #: 469
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 7:50:09 PM   
Klenow

 

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na dann,freu ich mich schon mal. und hoffe das es dann klappt.

(in reply to Witti44)
Post #: 470
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 7:55:50 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann / Klenow
Am 12. April gibts nur die BETA-version mit einem kleinen Einblick in die Kämpfe Schleswig-Holstein.
Die Vollversion Operation Donnerschlag 1989 wird nur an die Teammitglieder des PBEM-Spiels verschickt, bzw. an alle die mit geholfen haben bei JTCS meets PG3D Cold War.
Alle werden dann Screens online stellen von Ihren Kampfabschnitten, so das jeder der die Vollversion nicht besitzt einen gewissen Einblick bekommt. Eine Vollversion wird erst nach diesem primären Testspiel online gestellt, da sich viele Eigenschaften hier noch verändern könnten.

quote:

die Nationen von CW sind aber alle NOCH nicht spielbar richtig?

Alle Nationen des Europaabschnitts werden in der BETA dabeisein.
Die weiteren Kriegsschauplätze kommen dann erst im Sommer in Form des 6-Tagekrieges um Israel und der bereits angekündigten Operation Chinas gegen Taiwan.

H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 3/30/2009 8:04:05 PM >


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(in reply to Klenow)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 8:10:25 PM   
Witti44

 

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Klingt auf jeden Fall super!

wie viele Züge wird denn die fertige Vollversion haben? Auch wieder um 200 - 300? Ich hoffe doch, denn dann hat man die besten Möglichkeiten seine eigene Taktik anzuwenden. Bin jedenfalls schon sehr gespannt darauf!

Wann rechnest du mit dem finalen Abschluss und veröffentlichung vom fertigem CW? Würde auch gerne mal wieder was neues vom 2. WK von dir lesen

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 8:32:21 PM   
Dumnorix


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quote:

wie viele Züge wird denn die fertige Vollversion haben? Auch wieder um 200 - 300?

Es werden insgesamt 20 Tage zu spielen sein - also 200 Runden. Im PBEM-Spiel sind ja alle Tag/Nacht-Runden dabei, sowie das historisch korrekte Wetter ab dem 10.Juni 1989.
Im BETA-Szenario "Kampf um Schleswig Holstein" kann man 2 Tage/20 Runden mit allen Verstärkungen spielen.

H.Balck


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(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/30/2009 8:49:19 PM   
Klenow

 

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na mensch,da ich aus s-h komme wird es schon einen gewissen reiz für mich haben.

(in reply to Dumnorix)
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RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 3/31/2009 11:19:48 PM   
Dumnorix


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Oh - than I will give you some screens from your homeland area.
Take a look:

Overview:


Highway to hell - the A1 - 15 km west of Lübeck:


The northeast side of Hamburg - Mobilize the PzGrenBrig:


The northside of Schleswig Holsstein - Home-Defence-Brigades goes to mobilize:


The new engineer-system:


PzGrendBtl takes the factory and await the east germans:


H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/1/2009 4:43:58 AM >


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(in reply to Klenow)
Post #: 475
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 4:19:31 AM   
Dumnorix


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The polish are coming ! Landing in the Lübecker bay with the 1st and 3rd east german Landungsschiffsabteilung:
In tribute to Michal Szymczak !





H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/1/2009 1:12:08 PM >


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(in reply to Dumnorix)
Post #: 476
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 12:49:51 PM   
Dumnorix


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Scenarioscript:
Eighteen hours ago the world found out Mikhail Sergeyevich Gorbachev was assassinated 2 days prior by hard line communists inside the military and government, at first the West didn't know the intentions of the new government in Moscow so they waited, and they didn't have to wait long when Nato communication stations picked up a high volume of communications between units and Moscow, satellites shortly after picked up increase Warsaw Pact military movements all around the country,in the west Pact forces where seen fueling military vehicles and troops were mobilizing, on the Kola Peninsula American satellites could see Soviet subs leaving port and their was still no word from the Soviet government, could this be it. Twelve hours ago Nato went on High Alert and started mobilizing, with Pact ground forces still a couple hours away from the few Nato units who reached their GDP positions, the rest still twelve hours away and the first American reinforcements just leaving US airfields the attack started with a massive cruise missile attack from Soviet long range bombers and surface to surface missiles, the target Nato airfields, it was followed shortly after by waves of Pact aircraft, this is when Nato commanders realized their worst case scenario had come true, the Soviets have initiated.........
THE BOLT OUT OF THE BLUE.
(10th June 1989)

_____________________________


(in reply to Dumnorix)
Post #: 477
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 1:51:40 PM   
Dali

 

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Thanks for links, I am training.

(in reply to Dumnorix)
Post #: 478
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 2:24:17 PM   
Dumnorix


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Hallo Dali
You must train hard ! We must win this war.

Caspar takes so many times and complet the WP helicopters.
Mi-8 / Mi-2 / Mi-24 squadrons at Schwerin:




H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 4/1/2009 2:25:21 PM >


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(in reply to Dali)
Post #: 479
RE: JTCS meets PG3D "WWII" / "Cold War&q... - 4/1/2009 5:58:21 PM   
Witti44

 

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@Klenow
wo kommst du denn her?
Ich habe bis vor zwei Jahren in Bargtheide gelebt

Die Bilder sind echt super!!!Ich hoffe, dass einige Grafiken und Einstellungen den Weg in dein 2. WK Projekt finden! Wenn ich nicht schon längst Fan deiner Arbeit wäre würde ich durch diese Bilder einer werden.

(in reply to Dumnorix)
Post #: 480
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