btd64
Joined: 1/23/2010 From: Mass. USA. now in Lancaster, OHIO Status: offline
|
quote:
ORIGINAL: RangerJoe quote:
ORIGINAL: btd64 quote:
ORIGINAL: RangerJoe The birdies are singing in the dark . . . That's kinda ery. I think I'm spelling words wrong today. Maybe it's to early 🤔....GP Now that is eerie. Maybe it was too early. But I was wake and I emptied the cat's litter box then I took it to an outside dumpster instead of using the garbage chute in the building. That way, if the bag broke open, the pleasant fragrance would not distract the maintenance staff at work. https://www.youtube.com/watch?v=NySWw1U_1QY Alouette, gentille alouette, Alouette, je te plumerai. 1. Je te plumerai la tête. ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 2. Je te plumerai le bec. ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 3. Je te plumerai les yeux. ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 4. Je te plumerai le cou. ×2 Et le cou! ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 5. Je te plumerai les ailes. ×2 Et les ailes! ×2 Et le cou! ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 6. Je te plumerai les pattes. ×2 Et les pattes! ×2 Et les ailes! ×2 Et le cou! ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 7. Je te plumerai la queue. ×2 Et la queue! ×2 Et les pattes! ×2 Et les ailes! ×2 Et le cou! ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain 8. Je te plumerai le dos. ×2 Et le dos! ×2 Et la queue! ×2 Et les pattes! ×2 Et les ailes! ×2 Et le cou! ×2 Et les yeux! ×2 Et le bec! ×2 Et la tête! ×2 Alouette! ×2 A-a-a-ah Refrain" " Lark, nice lark, Lark, I will pluck you. 1. I will pluck your head. ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain Lark, nice lark, Lark, I will pluck you. 1. I will pluck your head. ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 2. I will pluck your beak. ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 3. I will pluck your eyes. ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 4. I will pluck your neck. ×2 And your neck! ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 5. I will pluck your wings. ×2 And your wings! ×2 And your neck! ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 6. I will pluck your legs. ×2 And your legs! ×2 And your wings! ×2 And your neck! ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 7. I will pluck your tail. ×2 And your tail! ×2 And your legs! ×2 And your wings! ×2 And your neck! ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain 8. I will pluck your back. ×2 And your back! ×2 And your tail! ×2 And your legs! ×2 And your wings! ×2 And your neck! ×2 And your eyes! ×2 And your beak! ×2 And your head! ×2 Lark! ×2 O-o-o-oh Refrain" https://en.wikipedia.org/wiki/Alouette_(song) Brother, you have to much time on your hands. BTW, I have a automated litter box. I change the thing once every 2 weeks with 2 cats....GP
Intel i7 4.3GHz 10th Gen,16GB Ram,Nvidia GeForce MX330 AKA General Patton WPO,WITP,WITPAE-Mod Designer/Tester DWU-Beta Tester TOAW4-Alpha/Beta Tester "Do everything you ask of those you command"....Gen. George S. Patton
|