Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

Question to swedish spwaw-players

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Question to swedish spwaw-players Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
Question to swedish spwaw-players - 6/26/2001 4:16:00 AM   
Jompa

 

Posts: 18
Joined: 4/21/2001
From: Uppsala, Sweden
Status: offline
Halloj! Är det någon av er svenska grabbar som har beställt mega-kampanjen "Desert Fox"? Jag undrar bara vad det kostar allt som allt i svenska kronor att beställa skivan, inklusive frakt och allt som möjligen kan tillkomma... Tacksam för svar :)

_____________________________

Post #: 1
- 6/26/2001 2:43:00 PM   
robber

 

Posts: 34
Joined: 10/4/2000
From: Stockholm, Sweden
Status: offline
Hej! Har inte fått den ännu, men status hos Matrix säger att den har hamnat hos posten i USA. Jag beställde mitt ex i slutet av mars (lägre dollarkurs!) och då gick det löst på 500 spänn. Jag tog inte UPS utan US Postal Service som är billigare. Frågan är nu om dom gör jobbet tillräckligt snabbt :) Jag hoppas få mitt ex innan jag åker på semester nästa vecka! Hur som helst - alltså för min del blev det 500 för hela klabbet! /robber

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 2
- 6/26/2001 3:14:00 PM   
Antonius

 

Posts: 209
Joined: 6/6/2000
From: Saint Arnoult en Yvelines FRANCE
Status: offline
Själva skivan kostar inte mycket men frakten är dyr. Jag bor i frankrike och den ha kostat mig också ca 500 kr

_____________________________

Wargamo, ergo sum

(in reply to Jompa)
Post #: 3
- 6/26/2001 8:45:00 PM   
Belisarius


Posts: 4041
Joined: 5/26/2001
From: Gothenburg, Sweden
Status: offline
*brr* Jag får nog vänta lite med att beställa MCNA... :( Jag kan väl andvända tiden till att slipa på mina kampanj-kunskaper. Är ju lite grön... Robban, du kan väl skriva ett meddelande om du hinner få skivan?

_____________________________


Got StuG?

(in reply to Jompa)
Post #: 4
- 6/26/2001 9:04:00 PM   
varjager

 

Posts: 358
Joined: 3/25/2000
From: sweden
Status: offline
Beställde så fort man kunde på Pre-order. Gick på runt 500.Men sedan dess har jag inte hört något.

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 5
- 6/27/2001 4:52:00 PM   
robber

 

Posts: 34
Joined: 10/4/2000
From: Stockholm, Sweden
Status: offline
Kort statusrapport, Skivan har uppenbarligen lämnat Matrix händer, men än så länge ger mitt Tracking number för USPS ingenting tillbaks om man provar deras webb site. Numret är uppenbarligen korrekt men det finns inga uppgifter om var i kedjan min lilla MC skiva befinner sig. Snälla, snälla innan semestern... :p /robber

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 6
- 6/29/2001 3:42:00 PM   
Jompa

 

Posts: 18
Joined: 4/21/2001
From: Uppsala, Sweden
Status: offline
Halloj! Tackar för svaret grabbar! Femhundra bagis... oj oj oj... Då får det vara bra grejer! :eek: När någon av er som beställt har testat... skulle ni kunna avge en liten rapport om vad ni tycker??... om det är värt pengarna och så. Personligen tycker jag att spwaw är otroooligt roligt att spela via e-mail Tack än en gång för era svar :) Jompa :)

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 7
- 6/29/2001 8:31:00 PM   
Fredde

 

Posts: 498
Joined: 6/7/2000
From: Goteborg, Sweden
Status: offline
500 spänn! Det lät vansinnigt dyrt för en påbyggnad till ett spel. Lite för dyrt för mig till och med..

_____________________________

"If infantry is the Queen of the battlefield, artillery is her backbone", Jukka L. Mäkelä about the Finnish victory at Ihantala.

(in reply to Jompa)
Post #: 8
- 7/2/2001 6:56:00 PM   
robber

 

Posts: 34
Joined: 10/4/2000
From: Stockholm, Sweden
Status: offline
Oj, min MCNA har lämnat amerikansk mark enligt USPS. Frågan är nu bara om dom skickar den med flyg eller med bananbåt? Om fem dar börjar semestern, måtte den hinna fram :( /robber

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 9
- 7/3/2001 9:44:00 PM   
robber

 

Posts: 34
Joined: 10/4/2000
From: Stockholm, Sweden
Status: offline
Tro det eller ej! Men jag fick precis min MCNA skiva från ASG!!! På lördag börjar semestern - vilken lycka! :D :D :D :D :D :D :D /robber

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 10
- 7/4/2001 2:50:00 AM   
Jompa

 

Posts: 18
Joined: 4/21/2001
From: Uppsala, Sweden
Status: offline
Ett stort och härligt grattis! :) Vi får hoppas att det blir en regnig semester då ;) Jompa

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 11
- 7/4/2001 3:00:00 PM   
robber

 

Posts: 34
Joined: 10/4/2000
From: Stockholm, Sweden
Status: offline
Vädret, är inget stort problem tror jag. Det är nog familjen som blir svårare att övertala. Fast det är klart, med en bärbar på sandstranden får man lite ökenkänsla samtidigt som man har pressen på sig att hinna klart innan batteriet tar slut ;) Nu verkar alla så nöjda med 6.0:an också vilket borde :confused: betyda att det inte kommer några nya versioner på ett tag... /robber

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 12
- 7/7/2001 11:13:00 PM   
Jompa

 

Posts: 18
Joined: 4/21/2001
From: Uppsala, Sweden
Status: offline
Hoppas att 6.0:an räcker ett tag nu... det är jobbigt att behöva starta om sina kampanjer (och e-mailspel framför allt) hela tiden. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att testa den ännu (har 5.1 installerat på den här datorn) Ha en trevlig sommar :) Jompa

_____________________________


(in reply to Jompa)
Post #: 13
- 7/8/2001 2:04:00 AM   
skukko


Posts: 1928
Joined: 10/24/2000
From: Finland
Status: offline
Fast det är klart, med en bärbar på sandstranden får man lite ökenkänsla samtidigt som man har pressen på sig att hinna klart innan batteriet tar slut ..quote. LOL :D Hoppas att det är sol och varmt också :D mosh

_____________________________

salute

mosh

If its not rotten, shoot again

(in reply to Jompa)
Post #: 14
Page:   [1]
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Question to swedish spwaw-players Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

0.859