Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

Viat suomalaisessa modissa?

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Viat suomalaisessa modissa? Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
Viat suomalaisessa modissa? - 6/27/2000 5:48:00 PM   
Maukka

 

Posts: 4
Joined: 6/15/2000
From: Helsinki, Finland
Status: offline
Tässä on väkisinkin eri aiheita luettuani huomannut SPWAW 2.0:n sisältävän aika pahoja virheitä. Itse en ole vielä hankkinut uusinta versiota, mutta kannattaako odotella vielä korjausfileä? On nimittäin jumalton hinku päästä testaamaan uutta SPWAW:a!!! Kertokaa tietämättömälle...

_____________________________

Maukka
Post #: 1
- 6/27/2000 6:06:00 PM   
Voriax

 

Posts: 1719
Joined: 5/20/2000
From: Finland
Status: offline
Älä odota Itse en ole tuota suomenkielistä .exe versiota kuin katsonut, pelailen englanninkielisellä versiolla. Suurimmat bugit näyttävät edelleen liittyvän kampanjaan, muuten se pelaa mainiosti. Paitsi nuo oudot karttabugit mitä kuulemma on erikielisissä versioissa. En vielä tiedä korjataanko nuo erikieliset versiot piankin, ennen patchin julkaisua tarkoitus oli että versio 3.0 tulisi ulos noin kuukautta myöhemmin ja silloin olisi myös OOB:t uusittu perusteellisesti. Veikkaan että mitään 'pikakorjausta' ei tule, mutta toivottavasti olen väärässä Voriax

_____________________________

Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!

(in reply to Maukka)
Post #: 2
- 6/27/2000 7:05:00 PM   
GI Seve


Posts: 101
Joined: 6/27/2000
From: Oulu, Finland
Status: offline
Pojjaat puhukaa te vaa english ku ei noi muut jundet voi kommetoida tällaseen siansaksaan

_____________________________

HallelujaaGobble!

(in reply to Maukka)
Post #: 3
- 6/27/2000 7:24:00 PM   
sami heimola

 

Posts: 425
Joined: 5/8/2000
From: kouvola finland
Status: offline
Niinpä. Kartat (ainakin 100x100-100x240) mättävät maihinnoususkaboissa pahasti. Muuten, mättääkö tiet ja joet skenaarioissa/kartoissa muillakin? Voiko ne korjata muuten kuin Editorissa tekemällä ne käsin? Mulla on 2.0 päivitys ja suomenkielinen exe. Sami
quote:

Originally posted by Voriax: Älä odota Itse en ole tuota suomenkielistä .exe versiota kuin katsonut, pelailen englanninkielisellä versiolla. Suurimmat bugit näyttävät edelleen liittyvän kampanjaan, muuten se pelaa mainiosti. Paitsi nuo oudot karttabugit mitä kuulemma on erikielisissä versioissa. En vielä tiedä korjataanko nuo erikieliset versiot piankin, ennen patchin julkaisua tarkoitus oli että versio 3.0 tulisi ulos noin kuukautta myöhemmin ja silloin olisi myös OOB:t uusittu perusteellisesti. Veikkaan että mitään 'pikakorjausta' ei tule, mutta toivottavasti olen väärässä Voriax


_____________________________


(in reply to Maukka)
Post #: 4
- 6/27/2000 7:54:00 PM   
SuugLen

 

Posts: 3
Joined: 6/27/2000
From: Kalanti, Finland
Status: offline
Nyt kun suomalaisiakin täällä näkyi niin jos joku teistä haluaa pelata "e-mail" peliä kokenutta pelaajaa vastaan niin ota yhteyttä ICQ:lla : numero 10964312 tai saa sähköpostiakin pistää. Kiitoksia jo etukäteen

_____________________________


(in reply to Maukka)
Post #: 5
- 6/28/2000 4:36:00 AM   
Infanterie

 

Posts: 34
Joined: 6/18/2000
From: Helsinki, Finland
Status: offline
Heräsipä tässä kysymys - miksi käyttää lokalisoitua mech.exe:ä? Ellei ole erittäin vakavasti kielirajoitteinen, tietenkin... Kokeilin tuota finski-versiota pikaisesti ja tuntui olevan aika hätäisesti kyhätty.

_____________________________

"The bravery of being out of range..."

(in reply to Maukka)
Post #: 6
- 6/28/2000 4:48:00 AM   
Infanterie

 

Posts: 34
Joined: 6/18/2000
From: Helsinki, Finland
Status: offline
quote:

Originally posted by sami heimola: Muuten, mättääkö tiet ja joet skenaarioissa/kartoissa muillakin? Voiko ne korjata muuten kuin Editorissa tekemällä ne käsin? Mulla on 2.0 päivitys ja suomenkielinen exe.
Tiet ja joet näkyvät normaalisti ainakin allekirjoittaneella, versio on 2.0 ja kieli englanti. Taisi Bill tuossa jossain välissä todetakin, että muissa versioissa on vielä korjattavaa. Suosittelen vaihtoa takaisin englantiin, sitä on kuitenkin eniten testattu ja viilailtu. Ups, taidan tässä vain toistella Voriaxin jo aikaisemmin laukomia faktoja...

_____________________________

"The bravery of being out of range..."

(in reply to Maukka)
Post #: 7
Page:   [1]
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Viat suomalaisessa modissa? Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

0.797