Zarquon
Joined: 10/10/2000 From: Enschede,Netherlands Status: offline
|
Kaaskop #3...
PBEM-spel? Wil wel, maar:
-Ik steek al meer tijd dan goed voor me is in dit spel.
-Op het moment zit ik midden in een verhuizing en nog wat andere real-life problemen.
- Veel last van spam, dus ik heb een niet-kicklist; Alleen post van een bekend email-adres komt in m'n inbox, de rest gaat rechtstreeks bij het virtueel oud papier.
Favoriet land/ jaar: Duitsland, want die hebben de mooiste speeltjes.(bv Stugs, 88mm AA, Wurfrahmen (zei iemand bang for the buck?))
Wat betreft mortieren, ze zijn inderdaad duur, maar dit is niet vanwege productiekosten, de prijs van een unit is gebaseerd op effectiviteit op het slagveld.
Probleem is dat een combinatie van mobiele arty, FO's en wat ammo trucks inderdaad een stuk dodelijker is dan een zelfde bedrag aan mortieren.
Wil overigens niet zeggen dat je er niks aan hebt, ik hang ze vaak aan m'n infanterie/recon platoons voor een snelle respons en gebruik ze als ondersteuning om ingegraven troepen van hun plek te krijgen.
Ze zijn ook erg handig om rookgordijnen te leggen met 'blind fire', de howitzers droppen hun rookgranaten vaak te dicht bij elkaar.
------------------
The past is a fiction created to account for the discrepancies between my immeditate
physical sensations and my state of mind.