Matrix Games Forums

Forums  Register  Login  Photo Gallery  Member List  Search  Calendars  FAQ 

My Profile  Inbox  Address Book  My Subscription  My Forums  Log Out

Going Dutch (Voor de Nederlanders dus)

 
View related threads: (in this forum | in all forums)

Logged in as: Guest
Users viewing this topic: none
  Printable Version
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Going Dutch (Voor de Nederlanders dus) Page: [1]
Login
Message << Older Topic   Newer Topic >>
Going Dutch (Voor de Nederlanders dus) - 11/17/2000 4:03:00 AM   
edgar

 

Posts: 16
Joined: 5/20/2000
From: Nijmegen, the Netherlands
Status: offline
Ik vroeg mij af hoeveel mensen er in Nederland spwaw spelen. Ben ji er een van ? Reageer dan op deze post. Wellicht zijn er ook mensen die een pbem-spel met mij willen opzetten. Groeten Edgar Nijmegen ------------------

_____________________________

Post #: 1
- 11/17/2000 7:04:00 PM   
Pantherblaster

 

Posts: 338
Joined: 11/13/2000
From: Bilthoven, Utrecht, The Netherlands
Status: offline
quote:

Originally posted by edgar: Ik vroeg mij af hoeveel mensen er in Nederland spwaw spelen. Ben ji er een van ? Reageer dan op deze post. Wellicht zijn er ook mensen die een pbem-spel met mij willen opzetten. Groeten Edgar Nijmegen
Hoi Edgar, ik vind SPWAW echt fantastisch. Met welk land speel jij het liefst? en in welk jaar? Waarom? Weet jij al wat meer over de nieuwe release dates van Steel Panthers modern Wars (part 2)? Ik heb het origineel van ik geloof drie jaar geleden. Nog steeds een van mijn favoriete games samen met de SPWAW en de eerste Steel panthers en Close Combat. Ik e-mail niet vanaf mijn eigen PC dus het opzetten van een PBEM-spel zit er helaas niet in. Voor discussies of vragen ben ik echter altijd in. Wat vind jij van die Utah tot the Rhine Campaign, heb jij hem al? hoe ver ben je?, etc. Zeg ik ga er weer vandoor, groeten Joost alias "thePantherblaster"

_____________________________

"War is the continuation of politics by all other means"-Vom Kriege, Carl von Clausewitz.

(in reply to edgar)
Post #: 2
- 11/18/2000 3:55:00 AM   
edgar

 

Posts: 16
Joined: 5/20/2000
From: Nijmegen, the Netherlands
Status: offline
quote:

Originally posted by Pantherblaster: Hoi Edgar, ik vind SPWAW echt fantastisch. Met welk land speel jij het liefst? en in welk jaar? Ik speel al enige jaren sp2ww2 (2e wereldoorlog versie van sp2), met spwaw heb ik minder ervaring, maar het begint te komen. Mijn favoriete land in sp2ww2 is de USSR; lekker goedkoop spul hadden die mannen. "more bang for the buck" zouden de Amerikanen zeggen. In sp2ww2 weet ik ook precies wat een goed wapen is voor de Russen naar gelang prijs/kwaliteit verhouding. In Spwaw weet ik dat (nog) niet, maar het is mij al opgevallen dat een T34 duurder is dan een PzKpfw IV f2, wat historisch gezien beslist niet klopt. Wat mij bijzonder is tegen gevallen is de prijs die moet worden betaald voor een paar simpele mortieren (maakt niet van welk land). Je kan beter een hele batterij middelzwaar-geschut kopen dan ben uiteindelijk goedkoper uit. En dan te bedenken dat mortieren worden gezien als een "poor man's weapon", zelfs de meest achterlijke guerillia-beweging kan die dingen nog betalen, maar niet in dit spel dus. Oh well, the price of living (or rather killing) these days… Waarom? Weet jij al wat meer over de nieuwe release dates van Steel Panthers modern Wars (part 2)? Niet echt, ik geloof dat Matrix een soort modern wars versie wil gaan maken op basis van Spwaw. Ik heb het origineel van ik geloof drie jaar geleden. Nog steeds een van mijn favoriete games samen met de SPWAW en de eerste Steel panthers en Close Combat. Ik e-mail niet vanaf mijn eigen PC dus het opzetten van een PBEM-spel zit er helaas niet in. Jammer. Voor discussies of vragen ben ik echter altijd in. Wat vind jij van die Utah tot the Rhine Campaign, heb jij hem al? hoe ver ben je?, etc. Ik ben bezig met de russische campagne "heroes of the motherland". Ik moet zegggen dat die behoorlijk uitdagend is. Zeg ik ga er weer vandoor, groeten Joost alias "thePantherblaster"
groeten, Edgar ps. Als je een echte Panther wil zien kijk dan effe op mijn site: http://members1.chello.nl/~e.driesen/panther222 ------------------

_____________________________


(in reply to edgar)
Post #: 3
- 11/19/2000 6:59:00 PM   
edgar

 

Posts: 16
Joined: 5/20/2000
From: Nijmegen, the Netherlands
Status: offline
quote:

Originally posted by edgar: Ik vroeg mij af hoeveel mensen er in Nederland spwaw spelen. Ben ji er een van ? Reageer dan op deze post. Wellicht zijn er ook mensen die een pbem-spel met mij willen opzetten. Groeten Edgar Nijmegen
Ik kan nou niet zeggen dat hier veel mensen op gereageerd hebben.... Edgar

_____________________________


(in reply to edgar)
Post #: 4
- 11/20/2000 4:43:00 AM   
Zarquon

 

Posts: 24
Joined: 10/10/2000
From: Enschede,Netherlands
Status: offline
Kaaskop #3... PBEM-spel? Wil wel, maar: -Ik steek al meer tijd dan goed voor me is in dit spel. -Op het moment zit ik midden in een verhuizing en nog wat andere real-life problemen. - Veel last van spam, dus ik heb een niet-kicklist; Alleen post van een bekend email-adres komt in m'n inbox, de rest gaat rechtstreeks bij het virtueel oud papier. Favoriet land/ jaar: Duitsland, want die hebben de mooiste speeltjes.(bv Stugs, 88mm AA, Wurfrahmen (zei iemand bang for the buck?)) Wat betreft mortieren, ze zijn inderdaad duur, maar dit is niet vanwege productiekosten, de prijs van een unit is gebaseerd op effectiviteit op het slagveld. Probleem is dat een combinatie van mobiele arty, FO's en wat ammo trucks inderdaad een stuk dodelijker is dan een zelfde bedrag aan mortieren. Wil overigens niet zeggen dat je er niks aan hebt, ik hang ze vaak aan m'n infanterie/recon platoons voor een snelle respons en gebruik ze als ondersteuning om ingegraven troepen van hun plek te krijgen. Ze zijn ook erg handig om rookgordijnen te leggen met 'blind fire', de howitzers droppen hun rookgranaten vaak te dicht bij elkaar. ------------------ The past is a fiction created to account for the discrepancies between my immeditate physical sensations and my state of mind.

_____________________________

The past is a fiction created to account for the discrepancies between my immeditate physical sensations and my state of mind.

(in reply to edgar)
Post #: 5
- 11/21/2000 2:30:00 PM   
edgar

 

Posts: 16
Joined: 5/20/2000
From: Nijmegen, the Netherlands
Status: offline
quote:

Originally posted by Zarquon: Kaaskop #3... PBEM-spel? Wil wel, maar: -Ik steek al meer tijd dan goed voor me is in dit spel. -Op het moment zit ik midden in een verhuizing en nog wat andere real-life problemen. - Veel last van spam, dus ik heb een niet-kicklist; Alleen post van een bekend email-adres komt in m'n inbox, de rest gaat rechtstreeks bij het virtueel oud papier.
Laat me weten waneer je wel tijd hebt voor een pbem. groeten, Edgar

_____________________________


(in reply to edgar)
Post #: 6
Page:   [1]
All Forums >> [Current Games From Matrix.] >> [World War II] >> Steel Panthers World At War & Mega Campaigns >> Going Dutch (Voor de Nederlanders dus) Page: [1]
Jump to:





New Messages No New Messages
Hot Topic w/ New Messages Hot Topic w/o New Messages
Locked w/ New Messages Locked w/o New Messages
 Post New Thread
 Reply to Message
 Post New Poll
 Submit Vote
 Delete My Own Post
 Delete My Own Thread
 Rate Posts


Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.4.5 ANSI

2.672