Mac_MatrixForum
|
quote:
Muuten, olen kuullut vähän huhua modernista SPWAW:sta. Jospa siinä T-72M pärjäisi vähän paremmin itänaapurin mahtaville T-80/90;-)...
Tuskin tapahtuu, koska siihen vaaditaan aivan älytön työ, lähinnä koko engine taas uusiksi. Ei maksa vaivaa oikeestaan ja toivonkin, että Matrix Games tekee mieluummin oman pelinsä uudella enginellä ja saa hieman rahaakin.
quote:
Mitä itse olen testannut muiden tekemiä suomi-OOB:ja, niin yleensä vedätetty liikaa kotiin päin yksiköiden ominaisuuksia. En ihmettele asiaa ollenkaan, sillä onhan se mukava nähdä kun suomipoika pistää naapuria matalaksi ;-)
Ongelmahan on siinä, että historiallisesti Suomi pisti aika paljon veli-venäläistä nekkuun mutta 1-1 vastaan SP:ssä ei pärjää, ei todellakaan. Kaikki taistelut olivat sen verran erikoisia ja monen pikku asian summia eikä sellaista voi tällaisessa pelissä mallintaa. Parempi, että on vähän ElItE d00dzeja niin korvaavat kaluston puutteet ja tulee tasaisempia matseja. Ei niitä Sotkia saa liikaa ostaa kun niitä oli historiallisestikin vain muutama
------------------
Markku "Mac" Rontu
"Understanding is a three-edged sword,
your side, their side and the truth."
- Sheridan in B5