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RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade

 
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RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/23/2008 11:51:50 AM   
Dali

 

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Hi Micha
Did you reciev any new icons from  me this month(may)?
Please tell me back by return if any and which one.
                                                          Dali

(in reply to Dumnorix)
Post #: 271
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/23/2008 1:18:00 PM   
Dumnorix


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Hi Dali
Heres are the icons by your e-mail...

H.Balck

(in reply to Dali)
Post #: 272
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/23/2008 2:31:25 PM   
Dali

 

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yes OK

send you now icons.
PanzerZug type?

(in reply to Dumnorix)
Post #: 273
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/23/2008 6:33:55 PM   
Dumnorix


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Hallo Dali
Thanks for your beautiful icons ! Very nice !!!

and bmp-file in ingame-play-format;http://files.filefront.com/Dalis+new+iconsbmp/;10318305;/fileinfo.html

I need different armoured trains for russia, germany, poland and france and same transporttrains in poland-green and russia-green and grey.
Here a examples for the poland armoured train:


German trains:

soviet trains:

My icons and the matrix-icons looks very bad. Please make beautiful, plastik new icons ! Thanks
H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 5/23/2008 7:41:56 PM >

(in reply to Dali)
Post #: 274
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/26/2008 8:57:52 AM   
Dali

 

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Yes,
I´ll try it.
           Dali

(in reply to Dumnorix)
Post #: 275
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/26/2008 5:58:56 PM   
Witti44

 

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Hab eben mal die USA in der Normandie getestet. Warum sind denn die ganzen Landungsboote leer?

(in reply to Dali)
Post #: 276
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/26/2008 11:19:49 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Sind nur optische Schönheiten - Verstärkungen kommen direkt an Land, ist sonst zu nervig mit den ausladen, habe ich schon probiert.
H.Balck

_____________________________


(in reply to Witti44)
Post #: 277
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/27/2008 6:32:46 PM   
Dumnorix


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Please download the new version JTCS meets PG3D WWII v.1.04
http://files.filefront.com/JTCS+meets+PG3D+WWII+v14exe/;10376829;/fileinfo.html

News v.1.04:
1. many new icons for french, british, canadian, belgian and german units.
2. new 8th scenario for LCG 1st tankdivision in France 1940 - Montcornet - the 17th may 1940. This beautiful historically campaign is now full funktionally !
3. new pictures for all french units however without listing of that attack and defense values.
4. new icons also included in the great normandy-scenario.

H.Balck


< Message edited by Dumnorix -- 5/27/2008 7:31:17 PM >


_____________________________


(in reply to Dumnorix)
Post #: 278
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/27/2008 11:49:58 PM   
Dumnorix


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Here are new screens from our PBEM battle Juggalo vs.H.Balck. We are in the morning of the 3rd day - the 8th june 1944.





H.Balck

(in reply to Dumnorix)
Post #: 279
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/28/2008 12:00:42 AM   
TAIL GUNNER

 

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Whoa, looks like an ass-kicking on an epic scale!


Oh wait, it is...

_____________________________

"If you want peace, prepare for war."

(in reply to Dumnorix)
Post #: 280
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/28/2008 2:21:21 AM   
gre81


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Great! - Look forward to future releases.

< Message edited by gre81 -- 5/28/2008 2:28:00 AM >

(in reply to TAIL GUNNER)
Post #: 281
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/29/2008 6:35:34 PM   
Witti44

 

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quote:


quote:

Im verstärkungsmenü wird mir auf beiden seiten der KOMPLETTE nachschub angezeigt. Ich kann also als deutscher sehen was die alliierten in welcher runde bekommen werden. Ist das beabsichtigt?

Das passiert nur, wenn Du Fog of War nicht aktiviert hast !!!


Hi Balck
selbst wenn ich alle vier haken angeklickt habe kann ich den nachschub des feindes in meinem nachschubfenster sehen. Weißt du noch eine Möglichkeit woran das liegen kann?

(in reply to Dumnorix)
Post #: 282
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/29/2008 6:52:07 PM   
Dumnorix


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Ich habe keine Ahnung, was das sein soll. Frag doch hier mal auf englisch, ob die anderen auch das Problem haben.
Bei mir jedenfalls tritt dieses Problem nicht auf.

H.Balck

_____________________________


(in reply to Witti44)
Post #: 283
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/29/2008 7:23:22 PM   
Witti44

 

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Has anybody the same Problem?

I can see the complete enemy reinforce in the normandyscenario. Fog of War is enabled but I have in my reinforcelist the alies and the axis ;)

(in reply to Dumnorix)
Post #: 284
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/30/2008 9:03:45 AM   
Dali

 

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Hi Micha
patch 1.04
My no downloading- download has failed
This link correct?
                                  Dali

(in reply to Witti44)
Post #: 285
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 5/30/2008 12:34:49 PM   
Dali

 

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Hi,
patch link its OK .
Sori my quote.
Downloading good.
                     Dali

(in reply to Dali)
Post #: 286
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 6:35:53 AM   
Dumnorix


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overviewmaps Campaign 1st tankdivision in Fall Gelb:

10th may 1940 Martelange

11th may 1940 Neufchateau

12th may 1940 Bouillon

13th may 1940 Sedan

14th may 1940 Bulson

15th may 1940 Stonne

16th may 1940 Rethel

17th may 1940 Montcornet


Combat opinions:




< Message edited by Dumnorix -- 6/5/2008 11:54:00 AM >

(in reply to Dali)
Post #: 287
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 5:25:45 PM   
Witti44

 

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Sieht klasse aus!

Arbeitest du jetzt an barbarossa und fall gelb parallel?

(in reply to Dumnorix)
Post #: 288
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 9:56:32 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Ja ich versuche die Kampagne 18.PD Barbarossa zunächst bis Smolensk 12.Juli 1941 und die Kampagne 1.PD Fall Gelb bis 28.Mai 1940 parallel bis Ende August fertigzustellen.
Das Multiplayerszenario Barbarossa HGr Mitte hängt im Moment ziemlich wegen der fehlenden Kartenbearbeiter. Allein kann und will ich die Karte nicht fertigstellen, es wären noch mindestens 150 Stunden Arbeit, obwohl die Karte schon zu 65% fertig ist.

H.Balck

(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 11:35:49 PM   
Witti44

 

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Hat es eigentlich einen Grund warum du dich an den beiden Kampagnen festsetzt anstatt die restlichen MP Szenarien fertigzustellen? Die Kampagnen sind sicher spannend zu spielen aber ich denke gerade da du im moment alleine bist ist die portierung der ganzen MP Szenarien von DG und WF (Talonsoft) leichter als die erstellung völlig neuer Szenarien für die Kapagne oder? Ich meine die Karten sind ja fertig. So hast du dann deine alten projekte DG/WF auf JTCS portiert und kannst dann die neuen dinge anfangen ohne ständig auf mehreren baustellen zu arbeiten. Ich weiß du hast sehr viel herzblut in deiner arbeit eingebracht. Das merkt man besonders wenn du wieder neue projekte wie Cold War anfängst. Nur kenne ich das Problem von moddern anderer spiele. Die haben auch alles auf einmal angefangen, wurden nie richtig fertig und zum schluss haben sie die arbeit eingestellt :( Hoffe nicht das deiner arbeit das selbe schicksal blüht und würde mich freuen auch in zukunft wieder mal ein "neues" szenario zu sehen wie das unschlagbare normandieszenario :)



< Message edited by Wittmann1944 -- 6/5/2008 11:36:57 PM >

(in reply to Dumnorix)
Post #: 290
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 11:45:11 PM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Natürlich arbeite ich auch an den MP-szenarien weiter. Zunächst aber warte ich erst mal den Matrixpatch 1.03 ab, danach gibts erstmal Kanev - Wettlauf zum Dnepr. Du kannst dir aber sicher sein, das jeden Monat weitere MP- und LCG-szenarien veröffentlicht werden, zumindestens in den nächsten 2 Jahren.

H.Balck

(in reply to Witti44)
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RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/5/2008 11:55:31 PM   
Witti44

 

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1.03 hat ja erst eine verspätung von nem halben jahr ;)

Das ist schön zu hören!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 292
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/6/2008 12:27:58 AM   
Dumnorix


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Ja, wenn er überhaupt noch kommt....
Hier mal ein erster Einblick in "Kanev - Wettlauf zum Dnepr" exklusiv.



H.Balck

< Message edited by Dumnorix -- 6/6/2008 12:36:28 AM >

(in reply to Witti44)
Post #: 293
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/6/2008 10:10:26 AM   
Witti44

 

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Sieht klasse aus! :)

Naja vielleicht ist der 1.003 ja draußen wenn ich aus afghanistan wieder da bin ;)

(in reply to Dumnorix)
Post #: 294
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/6/2008 11:40:56 AM   
Dali

 

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Hi Micha,
Auf Transpot und Panzer Zuk,ich bin nicht arbeitet.Jetz ich anfange arbeitet
auf Halbketten Vagen.Eine Ergebnis sein so nach 2 Woche.Vorderhand
ich schinke irgenwelcher Ikone,wenn ich bin gezerfallen schon zuvor.
                                                                               Dali

(in reply to Witti44)
Post #: 295
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/7/2008 10:49:05 AM   
Dumnorix


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Hallo Wittmann
Danke, du kannst auf jedenfall die mod unter deinen Kameraden in Afghanistan vorstellen, hoffe du hast da nen Laptop dabei. Ruhig auch mal bei Offizieren Werbung machen. Ansonsten wünsch ich dir Erfolg beim Auftrag und wenig Zwischenfälle mit Indigenen. Vorallem Vorsicht vor amerikanischen Soldaten da, das sollen die letzten Deppen sein. Ich habe mehrere ehemalige Kameraden, die dort Dienst taten, welche nicht so gut auf teilweise drittklassige GIs zu sprechen waren, da diesen sehr viele Fehler unterliefen und welche wohl eher aus der untersten Schublade stammten, was Bildung und sozialer Umgang angeht, vorallem mit deutschen Soldaten.

Hallo Dali
Danke für die schönen neuen Icons, der Mercedes L6500 sieht sehr gut aus.
Hoffe, das du trotzdem noch die Züge in deiner tollen Qualität machst.
Ich bin sehr neugierig auf alle neuen Halbkletten-fahrzeuge !

H.Balck


< Message edited by Dumnorix -- 6/7/2008 11:07:42 AM >

(in reply to Dali)
Post #: 296
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/7/2008 9:23:02 PM   
Dumnorix


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Please download the Upgrade JTCS meets PG3D WWII v.1.04 !
http://files.filefront.com/upgrade+JTCS+meets+PG3D+v4zip/;10537890;/fileinfo.html

news:
-sensational new Intromusic ,
-Beta-version MP-scenario Kanev 1943 (without perfect map and without correct/historical Soviet officers),
-revised scenario 17th May (LCG 1st tank division) ,
-map 18th may 1940 St.Quentin (LCG 1st tank division),
-new graphics

H.Balck


< Message edited by Dumnorix -- 6/7/2008 9:32:27 PM >

(in reply to Dumnorix)
Post #: 297
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/7/2008 11:37:06 PM   
Witti44

 

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Hi Balck,

danke dir für den Rat! Werde es mir zu Herzen nehmen wenn ich auf GIs treffe :)

Mit dem verbreiten deiner mod ist das so eine Sache. Ich will mal sagen wir beide + ein paar wenige Talonsoft-Dinosauerier sind wohl die einzigen die auf den ersten Blick interesse für so ein komplexes Spiel haben. Die meisten, meist jügere, werden eben zu sehr von den neuen Grafikfeuerwerken wie comand & conquer angelockt das anspruchsvolle strategie leider heute nicht mehr so interessant erscheint. Bis jetzt habe ich leider nur einen kameraden für dein spiel interessieren können. Bin natürlich auch weiterhin auf dem werbetripp für dich :)

@Dali

really nice icons! Do you create these icons from a pictures? I want to create icons like you :) Very good!

(in reply to Dumnorix)
Post #: 298
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/8/2008 4:19:49 AM   
Dumnorix


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Joined: 3/15/2007
Status: offline
Thus I must here times which get rid - everyone times, if I with The lightning
http://www.theblitz.org/message_boards/forumdisplay.php?fid=8 times mean mod to present wants, those schmeißen equivalent again raus. Can answer me times someone from you to it Hawk Kriegsman, Mr. RoadRunner and Valor. You here also creep around and get nothing else baked.

H.Balck


Also ich muß hier mal was loswerden - jedes mal, wenn ich bei The BLitz http://www.theblitz.org/message_boards/forumdisplay.php?fid=8 mal meinen mod vorstellen will, schmeißen die das gleich wieder raus. Kann mir mal jemand von euch darauf antworten Hawk Kriegsman, Mr. RoadRunner und Valor. Ihr kriecht ja hier auch umher und kriegt sonst nichts gebacken.

H.Balck

_____________________________


(in reply to Witti44)
Post #: 299
RE: JTCS meets PG3D mod-upgrade - 6/8/2008 4:55:57 AM   
MrRoadrunner


Posts: 1323
Joined: 10/7/2005
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For your information, I am Mr. RoadRunner, the Campaign Series Ladder Commander at The Blitz. I locked your thread there because discussions on the Campaign Series forum are related to the "approved" Campaign Series games, both Talonsoft and the Matrix editions.

I then directed anyone who was interested to the Matrix forum ... here that is. So that they could discuss your game "here".

And, no, it will not be part of any discussions at the Blitz Campaign Series forum. You may stir the pot here to the degree that Matrix moderators will allow. At The Blitz you will not discuss your game on the Campaign Series forum.
Cry all you want to that you are treated unfairly. When there is a "JTCS meets PG3D" ladder and forum at The Blitz you can discuss it to your hearts content. Steel God has moved your thread to the General Discussions area. We've been more than fair.

Until then you will have to be satisfied that I posted a note directing anyone interested in your mod to come here to the Matrix forums.
Any trouble that arises from this point forward with this will be your doing. I'm a problem solver and a troublemaker "ender". Get it?



< Message edited by MrRoadrunner -- 6/8/2008 1:45:49 PM >


_____________________________

“The object of life is not to be on the side of the majority, but to escape finding oneself in the ranks of the insane.”
― Marcus Aurelius, Meditations

(in reply to Dumnorix)
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